Главная > Всі новини > Анонси > На прийом до фахівця у «Центр комунального сервісу» можна записатися онлайн

На прийом до фахівця у «Центр комунального сервісу» можна записатися онлайн

У «Центрі комунального сервісу» тепер можна записатися онлайн в електронну чергу до фахівців. Про це на брифінгу повідомив генеральний директор комунального концерну «Центр комунального сервісу» Андрій Щербина.

«Раніше, щоб потрапити до фахівця, потрібно було відвідати відділення ЦКС, відстояти чергу, отримати електронний талон до потрібного кабінету і потім знову вистояти чергу, щоб потрапити на прийом. Тепер, завдяки новому сервісу, кияни можуть вибрати зручний день та час для відвідування ЦКС, а також одразу отримати на свою електронну пошту перелік необхідних документів, які потрібно взяти з собою для вирішення кожного конкретного питання», – повідомив Андрій Щербина.

Окрім того, він додав, що імплементовано ще дві нові опції – дистанційне обслуговування та персональний менеджер.

«Таким чином, окрім сплати послуг в режимі онлайн, передачі показників лічильників, отримання рахунків та перегляду історії нарахувань, спектр наших послуг розширено», – сказав очільник ЦКС.

У свою чергу, керівник компанії «ГЕРЦ», яка є розробником програмного забезпечення, на основі якого створена система, Дмитро Нікітін повідомив, що завдяки оновленню спектра послуг користувачі комунальних послуг витрачатимуть не більше 15 хвилин на передачу показників лічильників та оплату ЖКП, замість кількох днів.

«Ми зробили все для того, аби людина не ходила до відділень банків, не оббивала пороги десятка постачальників послуг для збору інформації, а отримувала все в одному місці. Єдина електронна цифрова квитанція – це унікальна послуга, аналогів ресурсу такого масштабу не існує поки що ніде в Європі, окрім Києва. Київ – дуже просунуте місто з точки зору діджиталізації. Київ задав високу планку розвитку і може сміливо претендувати на лідерство у Європі в узагальнені процесу платежів та збору інформації», – наголосив Дмитро Нікітін.

Також, варто наголосити, що держателі картки киянина звільняються від банківської комісії при сплаті житлово-комунальних послуг.

«Карток киянина випущено понад 667 тисяч, 47 тис. тільки цього року відкрито. Карта дає можливість сплачувати комунальні платежі без банківської комісії. Ми не зупиняємося і наразі працюємо з партнерами над тим, аби розширити перелік послуг, які власники картки киянина можуть отримувати дистанційно», – підсумував заступник начальника Головного управління по м. Києву та Київській області з роздрібного бізнесу «Ощадбанку» Олег Римарев.

ІНСТРУКЦІЯ.

Щоб записатися на прийом до фахівця сервісного центру ЦКС необхідно:

  1. Перейти за посиланням (https://cks.com.ua/equery).
  2. Заповнити форму для попередньої реєстрації.
  3. Отримати електронною поштою підтвердження з обраною адресою сервісного центру, часом візиту і переліком необхідних документів для вирішення питання.

Джерело