Главная > Все новости > Анонсы > Організація освітнього процесу, відповідно до карантинної зони, матиме різні особливості

Організація освітнього процесу, відповідно до карантинної зони, матиме різні особливості

Департамент освіти і науки КМДА разом із освітніми експертами напрацював пропозиції як адаптуватися закладам освіти в умовах змін, викликаних пандемією. Фахівці врахували особливості освіти у столиці та карантинної зони, в якій опиниться Київ 1 вересня.

«Ці рекомендації є рамковими. Вони швидше окреслюють основні відмінності між рівнями епідемічної ситуації – як з точки зору епідбезпеки, так і з точки зору освітнього процесу. Наші фахівці розглянули та запропонували різні моделі організації навчання. Ми врахували режимні моменти роботи закладу, такі як початок занять, прихід дітей до школи, кількість входів, кількість і розміри приміщень, поділ на групи, харчування тощо, а також моделі навчання, зокрема змішаного», – зазначила Олена Фіданян.

Вона додала, що з посиленням карантинних обмежень будуть розширюватись варіанти моделей змішаного навчання. Починаючи від зеленого до червоного рівня карантинної зони, ми все більше будемо віддалятись від звичного очного навчання та наближатись до дистанційного. При цьому, незалежно від рівня епідемічної небезпеки, в очному навчанні можуть застосовуватися елементи дистанційного.

«Ми гідно пройшли літнє випробування COVID-19. Напрацювали пропозиції та узагальнили досвід роботи освітян в умовах адаптивного карантину, який зібрали у так званий «Порадник». Усі ці матеріали є практичними індивідуальними планами життя шкіл в умовах адаптивного карантину. Всі охочі можуть ознайомитись з напрацюванням освітян та управлінців Києва на інформаційних ресурсах Департаменту освіти і науки», – сказала Олена Фіданян.

Вона додала, що злагоджена робота колективів, своєчасне реагування, тісна співпраця з батьками допомогли не допустити в жодному закладі Києва спалаху та масштабного розповсюдження хвороби.

Пропозиції доступні за посиланням: https://don.kyivcity.gov.ua/content/materialy.html

Крім того, освітні установи повинні напрацювати та мати в своєму арсеналі чотири моделі роботи закладу під час карантинних обмежень.

«Одного універсального рішення для всіх закладів освіти – садків, шкіл, закладів професійної, позашкільної чи вищої освіти – не існує. Кожна установа має напрацювати свої чотири моделі роботи та розділити їх за рівнями епідемічної небезпеки. Підбирати форму організації навчання потрібно індивідуально, при цьому  враховуючи різні показники: від проєктної потужності закладу освіти до рівня колективного здоров’я учасників освітнього процесу», – розповіла директорка Департаменту освіти і науки Києва Олена Фіданян.

У вересні всім педагогам і батькам необхідно об’єднатися задля недопущення появи та розповсюдження хвороби. Оскільки більшість школярів/студентів не збиралася разом понад п’ять місяців, буде важко стримати їх від близького контакту. У цей час вкрай важливим стає питання дотримання правил гігієни та протиепідемічних заходів. 

Нагадаємо, що в Києві освітні установи кардинально відрізняються один від одного, як за архітектурними особливостями, так і за кількістю учасників освітнього процесу. Наприклад, у столиці 2 одногрупових садка, 11 – двогрупових та 8 – тригрупові. Кожен п’ятий садочок – шестигруповий. У той же час 45% садків – потужністю від 10 до 16 груп.

Кожна третя школа у столиці має потужність менше 500 учнів, а кожна п’ята – понад 1 тис. учнів. Та навіть при однаковій потужності закладів реальна наповнюваність їх суттєво відрізняється. Так, у місті є дві школи проєктною потужністю 1080 учнів, проте в одній навчається лише 350 дітей, а в іншій – 2445.

Майже 80 тисяч дітей відвідують заняття в позашкільних закладах міста.

11 закладів професійних освіти (практично кожен другий) мають гуртожитки, де проживають студенти та викладачі.

Джерело

One thought on “Організація освітнього процесу, відповідно до карантинної зони, матиме різні особливості

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *